Subject: Elisa vastuskiri
From: "Allan Aedmaa" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Liisi Moks - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 12:58:32 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastan lisatuna Elisa Eesti AS-i vastuskirja Justiits- ja Digiministeeriumi 
06.05.2025 kirjale nr 1-17/4007-1 (kulude eelkooskõlastamine).

NB! Kuivõrd lisatud kiri sisaldab Elisa Eesti AS-i ärisaladust, palume 
käsitleda seda konfidentsiaalsena.

Lugupidamisega,

ALLAN AEDMAA

Peajurist

+372 56 57 5707

+372 6 600 600

 <https://www.elisa.ee/> www.elisa.ee

 <https://www.facebook.com/elisaeesti> 
<https://www.instagram.com/eluelisas> 
<https://www.youtube.com/user/Eestielisa> 
<https://www.linkedin.com/company/elisa-eesti-as>

 <https://www.elisa.ee/>

Käesolev e-kiri on saadetud Elisa äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane 
saaja, palun teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega 
viivitamatult oma süsteemist. Me ei võta vastutust e-kirja või selle manuste 
avamisega kaasneda võivate võimalike kahjude eest.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.